<p style="margin-left:0cm; margin-right:0cm; text-align:justify"><strong>Chat live:</strong> <a href="https://direct.lc.chat/9929665/44">&Icirc;ncepeți un chat live</a>(24/7)<br /> E-mail:&nbsp;service@firmoo.ro (răspuns &icirc;n termen de 24 de ore &icirc;n timpul săptăm&acirc;nii și 48 de ore &icirc;n weekend)</p> <p><strong><span style="font-size:10.5000pt"><span style="font-family:Garamond"><strong>&Icirc;nainte de a ne trimite un e-mail</strong></span></span></strong></p> <ul> <li>Dacă v-ați &icirc;nregistrat și ați comandat deja, vă rugăm să ne contactați folosind <strong>adresa de e-mail &icirc;nregistrată</strong>. Nu uitați să menționați <strong>numărul de comandă</strong>, mai ales dacă ați comandat de mai multe ori de la noi.</li> <li>Dacă aveți &icirc;ntrebări despre citirea și completarea formularului de prescripție online, vă rugăm să atașați <strong>o copie a rețetei originale</strong>. Folosiți doar o fotografie sau un script scanat.</li> </ul> <p><strong>Vă rugăm să verificați dosarul de spam dacă nu primiți niciun răspuns de la noi &icirc;n termen de 48 de ore. &nbsp;Vă rugăm să mutați e-mailul nostru &icirc;n inbox-ul dvs. pentru a vă asigura că veți primi e-mailuri importante din partea noastră.</strong><br /> <br /> Notă: Vă rugăm să trimiteți cererea de returnare și de modificare a comenzii din <a href="https://www.firmoo.ro/index.php?main_page=account">contul dvs.</a> sau prin e-mail, astfel &icirc;nc&acirc;t să putem accelera procesarea fără &icirc;nt&acirc;rzieri cauzate de un apel ratat. Vă rugăm să ne contactați &icirc;ntotdeauna &icirc;nainte de a returna pachetul dvs.<br /> &nbsp;</p> <p>Company Name: KELI GROUP DI LIAO KELI<br /> Registration Number: MB-2591094<br /> Address: AGRATE BRIANZA (MB) VIA INDUSTRIE 86 CAP 20864<br /> (THIS IS NOT A RETURNING ADDRESS)</p>

🛒🛍️PRIMA PERECHE DOAR 9 LEI

×
Înapoi
Expediere și urmărire
Comandă
Returnări
Lentile
Cont
Rețetă
Rame
Plată
Cupon
Ochelari de soare
Termeni și condiții

Cum pot urmări comanda mea?

Cât timp va dura până când comanda mea va fi livrată?

În ce țări/regiuni livrați? Ce serviciu de curierat folosiți? Cât timp durează să ajungă la destinație? Care este costul transportului?

Cât timp va dura procesarea ochelarilor mei? Cum gestionați întârzierile de procesare?

Ce pot face dacă sunt obligat să plătesc taxe de import sau taxe vamale?

Tocmai am plasat mai multe comenzi. Pot să combin expedierile?

Cum gestionați întârzierile de livrare?

Cum pot verifica starea comenzii mele?

Retur în 60 de zile
Ochelarii nesatisfăcători pot fi schimbați sau rambursați în termen de 60 de zile de la primire.
365 de zile garanție
Acoperirea oricărui defect de materiale și de manoperă.
Chat live 24/7
Suntem mereu online pentru tine.